ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

دورهمی» جای «خندوانه» را گرفته است؟

«مدیری» رگ خواب مخاطب تلویزیونی را می‌داند

«دورهمی» جای «خندوانه» را گرفته است؟

دورهمی خندوانه

یک منتقد می‌گوید: رامبد جوان با برنامه پرطرفدار «خندوانه» هرگز تصور نمی‌کرد به این زودی میدان رسانه‌ای مخاطبان را به نفع رقیبش مهران مدیری با برنامه «دورهمی» واگذار کند.

هوشنگ صدفی - کارشناس رسانه و منتقد - در یادداشتی اختصاصی که به سرویس رسانه ایسنا ارسال کرده، با پرداختن به موضوع چالش‌های کنونی رسانه ملی نوشته است: «به رغم حضور مهران مدیری در شبکه‌های تلویزیونی طی سال‌های گذشته، اما تولید و پخش آثار طنز در شبکه سینمای خانگی، نتوانست اقبال دو دهه گذشته او را در بین مخاطبان تلویزیونی برآورده سازد. با این وجود به عنوان کارگردان و بازیگر طناز می‌توان گفت، حدود 20 سالی است رگ خواب مخاطبان تلویزیونی را در دست دارد به همین خاطر باید اذعان کرد هر برنامه تلویزیونی با برند مهران مدیری توانسته مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کند.

طنازی و خلاقیت ذاتی مدیری

تولید مجموعه‌های متنوع «ساعت خوش»، «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «مرد هزارچهره، «در حاشیه» و «دورهمی» توسط مهران مدیری در قاب رسانه ملی نشان می‌دهد وی خلاقیت و استعداد ذاتی در برنامه‌سازی طنز دارد، البته تجربه برنامه‌های طنز او هر از گاهی با حاشیه‌هایی در بین مخاطبان خاص روبرو بوده که خود عامل موفقیت برنامه‌سازی در بین جامعه مخاطبان شده است.

برنامه «دورهمی» مهران مدیری این‌بار از زاویه‌ای دیگر قابل نقد است. این برنامه شبیه هیچ یک از کارهای او نیست، این برنامه ترکیبی با آیتم‌های مختلفی چون آیتم نمایشی ،گپ با هنرمندان و ورزشکاران، مسابقه با مخاطبان استودیویی، طرح موضوع با طنزکلامی، وله موسیقی و کارکرد خیریه توانسته بار دیگر جایگاه "مهران مدیری" را به عنوان یک کارگردان خلاق و طناز در برنامه‌های تلویزیونی تثبیت کند، به همان اندازه که پای مخاطبان "رامبد جوان" در برنامه خندوانه سست‌تر می‌شود، به همان نسبت جای پای مخاطبان مدیری محکم‌تر می‌شود.

شاید یک دلیل آن را بتوان در عدم سریالی بودن برنامه طنز "دورهمی" تلقی کرد. ناگفته نماند که "مهران مدیری" با رفتار خونسردانه، اغلب انبوهی از واژه‌های طنزآمیز را قطار می‌کند که خنده پیاپی تماشاگران را در پی دارد.

زنگ خطر برای خندوانه

برنامه‌های روتین به خاطر پخش روزانه، اغلب با تهی شدن مفاهیم محتوایی، عدم خلاقیت کارگردان و نویسندگان، تکراری شدن آیتم‌های تصویری و موسیقایی می‌تواند سمی مهلک برای برنامه تلقی شود. روزمرگی ناشی از تولید و پخش برنامه‌های مسلسل‌وار «خندوانه» نه تنها مخاطبان، بلکه برنامه‌سازان را هم خسته‌تر می‌کند.

شاید در مراحل آغازین برنامه «خندوانه» در فصل اول و دوم با تنوع آیتم ها، تقویت رفتار اجتماعی خنده، ایجاد فضای فرح‌بخش در رسانه، وله موسیقی‌های جذاب، رفتارهای هیجان‌آمیز و فیگور رسانه‌ای رامبد جوان توانست تاحدودی مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کند، اما در ادامه نتوانست گروه‌های مخاطبان خاص را با خود همراه سازد و هم اینک زمان ریزش مخاطبان عام فرا رسیده است. سوءاستفاده تبلیغاتی برخی نهادهای دولتی و غیر دولتی از برنامه پر طرفدار «خندوانه» نیز ناخواسته زنگ خطر را برای ریزش مخاطبان فراهم ساخت.

تراشیدن سر، زدن ریش و سبیل هنرمندان در فضای رسانه به اندازه زندگی خصوصی آنان می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد، بخصوص وقتی هنرمندان در مقابل قاب تلویزیون مجبور شوند در برابر یک خواسته پیش‌بینی نشده مجری برنامه‌ی «دورهمی» عکس العمل خاصی نشان دهند، همین جنجال رفتار غیر متعارف می‌تواند تبلیغاتی موثر برای جذب مخاطبان برنامه باشد.

به عبارتی تبلیغات پارتیزانی مدیری توانست در فرصتی اندک برنامه «دور همی» را سر زبان‌ها بیندازد، با اینکه به خاطر همین رفتارهای هنجارشکنانه در قاب تلویزیون از مسئولان رسانه ملی هشدار گرفت، اما معلوم نشد تراشیدن موی سر و سبیل هنرمندان، چه هنجاری را در جامعه مخدوش کرده است؟ البته حواشی شکل گرفته درباره دکور برنامه «دورهمی» در تقلید از یک برنامه تلویزیونی هندی و یا کپی‌برداری برنامه «خندوانه» از اتوبوس قرمز برنامه تلویزیونی ترکیه در تهیه گزارش میدانی سفر، مدتی فضای رسانه‌ای را تحت‌الشعاع قرار داد.

رکوردزنی شبکه نسیم


منصفانه نیست برنامه «خندوانه»را از موفقیت مخاطب‌پذیری یک شبکه کم‌مخاطب تلویزیونی یک‌باره کنار بزنیم، شاید به جرات بتوان ادعا کرد تنها شبکه موفق و پرمخاطب رسانه ملی در طول پخش برنامه‌های «خندوانه» و «دورهمی»، همین شبکه نسیم باشد. معمولا در طول سال هیچگاه شاهد وزش نسیمی در این شبکه نبوده‌ایم، اما همین دو برنامه توفانی طنازانه توانست مخاطبان انبوهی را برای این شبکه رقم بزند. در حالی که پخش برنامه‌های داستانی ادامه‌دار پرهزینه در شبکه‌های فراگیر نتوانسته تکانی به میزان مخاطبان آنان بدهد.

دلزدگی مخاطبان «خندوانه»

باید گفت برنامه‌های فصل اول و دوم «خندوانه» با وجود آیتم‌های متنوع، شخصیت جذاب جناب‌خان، مسابقه کمدی استند آپ توانست جایگاه خوبی در بین مخاطبان کسب کند. لذا استفاده بهینه از فرهنگ اقوام، گزارش از اقصی‌نقاط ایران، جسارت در طرح برخی مضامین محتوایی ازجمله کودکان کار، میهمانان افغانی و سایر موضوعات جنجال آفرین توانست جایگاه برنامه را در بین مخاطبان مشکل پسند ارتقا دهد، اما برنامه‌سازی ادامه‌دار و تهی شدن «خندوانه» از شیوه‌های خلاقانه طنز و تکراری شدن آیتم عروسک جناب خان، افزایش میهمانان استودیو، توسعه دکور و عدم ارتباط با تماشاگران داخل استودیو، ناخواسته دلزدگی در بین مخاطبان را ایجاد کرد.

باید زنگ‌های هشدار را به صدا در آورد!

فضای گرم و صمیمی استودیوی «خندوانه» در فصل اول و دوم ، ارتباط میهمانان با مجری برنامه، تصاویر کلوزآپ خنده تماشاگران و موسیقی کلامی متنوع، شیرینی خاصی را برای برنامه رقم زده بود. باید گفت شاید تبلیغات برای سازمان‌ها دولتی و غیر دولتی در برنامه پر مخاطب «خندوانه» و «دورهمی» بتواند برای آنان اعتبار کسب کند، اما مشارکت برخی اسپانسرهای مالی می‌تواند به اعتبار برنامه تلویزیونی لطمه زند، لذا پذیرفتن هر نوع حمایت مالی باید با اعتبارسنجی از مخاطبان صورت گیرد .

نباید این نکته اساسی را از نظر دور داشت که ساختن یک برنامه تلویزیونی مثل ساختن یک ساختمان شکیل و مستحکم نیاز به ایده‌پردازی، خلاقیت، مهندسی برنامه، پوست کلفتی در مقابل منتقدان، مدیران رسانه و در یک کلام توانایی هنری و مدیریتی دارد که نمی توان قابلیت های رامبد جوان و مهران مدیری رادر شرایط فعلی کتمان کرد اما در چنین شرایطی وقتی می بینیم برنامه دوست داشتنی «خندوانه» افت پیدا می کند، لازم است به عنوان مخاطب خاص، زنگ های هشدار را برای برنامه سازان به صدا درآورد وگرنه دوست نداریم شاهد "نخبه کشی برنامه سازان رسانه ملی" باشیم !»

مهران مدیری،گلاره عباسی و خواهرش..

مهران مدیری،گلاره عباسی و خواهرش..

نامزدهای بخش تلویزیون شانزدهمین جشن حافظ اعلام شد

نامزدهای بخش تلویزیون شانزدهمین جشن حافظ اعلام شد

جشن حافظ

جشن حافظ نامزدهای خود را در بخش های مختلف تلویزیون و شبکه نمایش خانگی اعلام کرد.

به گزارش «نسیم آنلاین» ، جشن حافظ(دنیای تصویر) به عنوان تنها جشن خصوصی حوزه سینما و تلویزیون هر سال به آثاری که از آنتن صدا و سیما پخش شده‌اند یا در شبکه نمایش خانگی حضور داشته‌اند تندیس حافظ اهدا می‌کند. در شانزدهمین جشن حافظ کلیه سریال‌هایی که در فاصله فروردین سال 94 تا آخر اسفندماه از تلویزیون به نمایش درآمده‌اند و یا در شبکه نمایش خانگی پخش شده‌اند، مورد داوری قرار گرفتند. نامزدهای بخش تلویزیون شانزدهمین جشن حافظ در دو حوزه سریال‌های کمدی و درام به شرح زیر است:

بهترین بازیگر مرد کمدی:

1- علی اوجی (در حاشیه1)
2- جواد رضویان (در حاشیه1)
3- مهران غفوریان (در حاشیه1)
4- مهران مدیری (در حاشیه1)

5- احمد مهرانفر (پایتخت4)

بهترین بازیگر زن کمدی:

1- شهین تسلیمی (دردسرهای عظیم2)
2- نگار عابدی (شمعدونی)
3- شبنم فرشادجو (در حاشیه1)
4- یکتا ناصر (جاده قدیم)
5- نسرین نصرتی (پایتخت4)

بهترین بازیگر مرد درام:

1- حمیدرضا آذرنگ (دندون طلا)
2- حامد بهداد (دندون طلا)
3- پوریا پورسرخ (کیمیا)
4- کامران تفتی (میکاییل)
5- شهاب حسینی (شهرزاد)
6- علی نصیریان (شهرزاد)

بهترین بازیگر زن درام:

1- ستاره اسکندری (دندون طلا)
2- پریناز ایزدیار (شهرزاد)
3- ترانه علیدوستی (شهرزاد)
4- بهنوش طباطبایی (میکاییل)
5- الهام کردا (تعبیر وارونه یک رویا)

بهترین فیلمنامه :

1- مسعود بهبهانی نیا (کیمیا)
2- حسن فتحی و نغمه ثمینی (شهرزاد)
3- داوود میرباقری (دندون طلا)
4- سعید نعمت الله (میکاییل)

بهترین کارگردان:

1- جواد افشار (کیمیا)
2- فریدون جیرانی (تعبیر وارونه یک رویا)
3- حسن فتحی (شهرزاد)
4- سیروس مقدم (میکاییل)
5- داوود میرباقری (دندون طلا)

بهترین مجموعه:

1- پایتخت4 (به تهیه کنندگی الهام غفوری)
2- در حاشیه1 (به تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی)

3- دندون طلا (به تهیه کنندگی مهران برومند)

4- شهرزاد (به تهیه کنندگی محمد امامی)
5- کیمیا (به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی

دورهمی در نظرسنجی شبکه نسیم بالاتر از خندوانه قرار گرفت

دورهمی در نظرسنجی شبکه نسیم بالاتر از خندوانه قرار گرفت/ مردم بیش از هر چیز به طرح مشکلاتشان علاقه دارند
برگ برنده دورهمی خود مدیری و نبوغ اوست. در رده دوم عوامل موفقیت برنامه نیز می‌توان به استند‌آپ‌های بسیار خوب مدیری اشاره کرد که مضامین مطرح شده در این قسمت باعث جلب توجه مردم و اهمیت قائل شدن مخاطبین به این برنامه گشته است.
دورهمی در نظرسنجی شبکه نسیم بالاتر از خندوانه قرار گرفت/ مردم بیش از هر چیز به طرح مشکلاتشان علاقه دارند
امروزنامه: مهران مدیری با برنامه‌ای جدید و متفاوت از تجارب پیشین به تلویزیون بازگشت. برنامه دورهمی تجربه‌ای جدید از برنامه‌سازی در سیمای ایران است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و تاکنون در جذب مخاطب نیز موفق بوده است.
آن‌چه که  اهمیت کار مدیری را در جلب نظر تماشاگران بیشتر جلوه می‌دهد پخش این برنامه از شبکه نسیم و وجود رقیبی همچون خندوانه و رامبد جوان است. دورهمی برنامه‌ای در گونه طنز اجتماعی است که به شیوه ‌جدید و به صورت نمایشی زنده و با میان برنامه‌های استندآپ گونه مهران مدیری همراه است. هوش مدیری به او کمک کرد تا پس از چند تجربه ناموفق و کارهایی که نتوانستند رابطه مناسبی با مردم برقرار کنند,با دورهمی تا حدودی مجددا به جایگاه گذشته خود بازگردد.
اما صحبت از دورهمی تنها به یک وجهه این برنامه خلاصه نمی‌شود و ایرادات و هم‌چنین محسنات زیادی هم‌چون بسیاری از برنامه‌های دیگر نیز بر این کار تلویزیونی وارد است که به ترتیب به همه این موارد خواهیم پرداخت. در ابتدا می‌توان از این صحبت کرد که برنامه به چه علت با تغییرات ساختاری رو به رو شد و چرخشی ناگهانی در میانه راه در آن رخ داد. مهراب قاسم‌خانی طراح و کارگردان فاز اول دورهمی که به دلیل ممنوع‌الکاری از سوی صدا و سیما, نامش در تیتراژذکر نمی‌شد و پس از پخش چند قسمت حتی با این نحوه کار او و بدون ذکر نام نیز از سوی مدیران سازمان مخالفت به عمل آمد. همین امر باعث شد تا روند پخش نمایش‌ها متوقف شود و برنامه محدود به تعدادی مهمان در هر قسمت شود و به طور ناگهانی فصل اول دورهمی با یک نمایش و پایانی شتاب‌زده به سرانجام رسید. همین امر از انسجام برنامه کاست و باعث شد تا کمی طرفداران مدیری دلسرد شوند. زیرا آن‌چه که تصور می‌کردند با آن‌چه شکل گرفته بود متفاوت می‌نمود.با شروع فصل جدید و تغییراتی محدود در دکور که به آن خواهیم پرداخت, داستانی جدید همراه با شخصیت‌ها و بازیگرانی جدید به برنامه اضافه شد که این‌بار کارگردانی شخص مدیری در بالاتر رفتن کیفیت برنامه وجلب رضایت تماشاگران تاثیر به سزایی داشت تا جایی که در نظرسنجی‌های انجام شده از رقیب باتجربه‌تر و بسیار موفق خود یعنی خندوانه در جلب رضایت مردم پیشی گرفت.
 

اگر بخواهیم تحلیلی جزء به جزء از برنامه ارائه دهیم می‌بایست ابتدا به سراغ دکور برنامه و شکل متفاوت آن با سایر برنامه‌های مشابه برویم. محل اجرای دورهمی سالنی 300 نفره می‌باشد. یک سالن تئاتر که در مقابل خیل زیادی از تماشاگران قسمت‌های مختلفی را اجرا می‌کنند و همچون تئاتر ارتباط مستقیمی با مردم دارند. اما دکور زیبا و جذاب دورهمی که بسیار خوب اجرا گشته ایرادی بزرگ دارد و حواشی بسیاری برای این برنامه و عوامل آن ایجاد کرد. اتهام کپی‌کاری به عوامل سازنده برای این دکور عظیم زده شد, زیرا دقیقا دکوری اینچنینی در برنامه‌ای هندی با همین مختصات استفاده شده بود و منتقدان از این جهت کاملا حق دارند اما محتوای دو برنامه کاملا متفاوت است و میبایست به این نکته نیز توجه نشان میدادند. اما محتوای متفاوت نیز توجیه کننده این اندازه از شباهت نیست و حداقل اندکی خلاقیت نیاز داشت که در فصل دوم سعی شد در حد مقدور به این مقوله توجه شود. مقوله دیگر مربوط به محل اجرا و شکل متفاوت برنامه , به شجاعت سازندگان آن برمی‌گردد که در مقابل تعداد زیادی تماشاگر نمایشی را اجرا می‌کنند که هربار با دفعه قبل متفاوت است و این خود سختی بسیاری دارد و امری قابل ستایش می‌باشد. 
محتوای نمایش‌های برنامه دورهمی جایی است که مناقشات بر سر آن زیاد بوده است. افراد یا سیاه هستند یا خاکستری و فرد سفیدی وجود ندارد,دیالوگ‌ها گاها به شدت سخیف می‌شوند و این مورد در فصل اول بسیار به چشم می‌خورد تا جایی که نویسندگان گویا تلاش زیادی را بر این مورد می‌گذاشتند که آخرین شوخی‌های موجود در فضای مجازی را بیابند و در کار خود استفاده کنند. این امر هم از خلاقیت به دور است وهم گاهی از محدوده اخلاقیات جامعه خارج می‌شود. به روز بودن و مطرح کردن صحبت‌های مردم الزاما همراه با طرح مسائلی سخیف و سطح پایین همراه نیست و باید سعی شود در مدیومی چون تلویزیون سطح کارهایی همچون دورهمی بالاتر از بقیه هم‌نوعان خویش باشد. علت این خواسته مجموعه عواملی است که تشکیل دهنده دورهمی هستند و در کنار هم باعث ایجاد توقعاتی میان اهالی فرهنگ و مردم می‌شوند. اشکال دیگر وارد بر برنامه به طراحی شخصیت سیامک انصاری در هر دو فصل بازمی‌گردد. چرا فردی که نماد یک انسان تحصیل‌کرده و مبادی آداب اجتماعی است و بیشترین تطبیق را با فردی معقول در جامعه ما دارد تبدیل به بی دست و پا ترین, ساده‌ترن و گاها نادان‌ترین فرد آن جامعه چند نفره میکنند؟! این عمل تقریبا در تمامی کارهای مدیری رخ می‌دهد. اگر نقد انسان روشن‌فکر است چرا فردی که چنین معقول و مورد قبول از طرف جامعه می‌باشد تا این اندازه ساده نشان داده می‌شود؟! در طنز الزامی به غلو نیست و زندگی جاری افراد نیز دارای موقعیت‌های فراوانی است که با اندکی تلاش می‌توان شخصیت‌ها را باورپذیرتر و نزدیک‌تر به جریان نشان داد.گاهی حتی این ایراد بر نویسندگان وارد بود که چرا تا این حد افرا را سیاه وو کایکاتورگونه و غیر قایل باور نشان می‌دهند زیرا فاصله زیاد از واقعیت تاثیر عکس نیز خواهد گذاشت, و همانطور که شاهد بودیم فصل اول چندان در همراهی مخاطب موفق عمل نکرد. اما این ایرادات باعث نمی‌شود که به کیفیت  کار بازیگران ایرادی وارد کنیم زیرا با حداکثر کیفیت خود به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
مبحث دیگر درباره میان برنامه‌های مدیری به عنوان مسابقات با حضور تماشاگران و یا حضور مهمانان برنامه است که انواع و اقسام حواشی و مشکلات را برای این گروه به همراه آورد. از کوتاه کردن موی پسری جوان که در برنامه شرکت کرده بود تا زدن سبیل سروش صحت و تراشیدن موهای نیما فلاح همگی باعث ایجاد حواشی و صدور تذکر رسمی مدیران سیما به سازندگان برنامه بود. بعضی مواقع مدیری چنان در رفتار خود با تماشاگران و مهمانان تندروی را پیشه خود قرارمی‌دهد که به توهین به شخصیت افراد پهلو می‌زند و قطعا پسندیده نیست. اصرار بر به زبان آوردن نام افرادی که در پیشه خود آن‌چنان توانایی ندارند از اخلاق به دور است و تا حدی می‌توان این کار را اصرار برریختن آبروی دیگران نامید!!! البته هر چه برنامه روبه‌جلو حرکت کرد هم سوالات و هم برخورد مدیری با مهمانان و تماشاچیان بهتر شد از ان رفتار کمی نچسب قبلی فاصله گرفت و حتی در مواجه با مهمانان برنامه تبدیل به نقطه قوت برنامه شد تا جایی که رضایت بسیاری از بینندگان و مهمانان را جلب کرد. اجرای مسلط مدیری و ایجاد فضای صمیمی از سوی او نیز بر افزایش کیفیت این بخش موثر واقع شده است.
 

اما شاید بتوان بهترین و اصلی‌ترین بخش برنامه را استندآپ‌های خلاقانه و بسیار عالی مهران مدیری نامید. جایی که مدیری با تسلط فوق‌العاده خود در ارتباط با مخاطب و شناخت علایق و نبض او و توانایی همراه کردن تماشاگران با خود و بدون بازی‌های عجیب و غریب با لحن و صورت خود توانسته رضایت همه مخاطبان را جلب کند. دست گذاشتن بر روی موضوعات مهم اجتماعی و طرح این مسائل به صورتی کاملا نیش‌دار و تا حدودی حرکت برروی خطوط قرمز, توجه مردم را بیش از سایر قسمت‌های برنامه به این بخش جلب کرده است. حتی شاید بتوان دلیل پیشی گرفتن دورهمی از خندوانه را طرح همین مسائل دانست زیرا مشکلات روزمره مردم ایران را به صورتی تمام و کمال در این مدیوم پرخطر با ظرافتی مثال‌زدنی بیان می‌کند.
در آخر می‌توان این جمع‌بندی را داشت که برگ برنده دورهمی خود مدیری و نبوغ اوست. در رده دوم عوامل موفقیت برنامه نیز می‌توان به استند‌آپ‌های بسیار خوب مدیری اشاره کرد که مضامین مطرح شده در این قسمت باعث جلب توجه مردم و اهمیت قائل شدن مخاطبین به این برنامه گشته است. هم‌چنان اشکالاتی هم‌چون دوری بعضی از شخصیت‌ها از واقعیت و بد نشان دادن بعضی اتفاقات,سخیف بودن تعدادی از شوخی‌ها و دیالوگ‌ها, رفتار گاها نامناسب مدیری با تماشاچیان و تحت فشار قراردادن بیش ازاندازه و کنکاش در زندگی خصوصی مهمانان را نیز از اشکالات وارد بر دورهمی دانست که با اندکی دقت نظر عوامل سازنده این برنامه همگی قابل رفع خواهند بود. در هر حال مردم به طرح مشکلات خود علاقه دارند و مادام که دورهمی هرچند کوتاه و گذرا اما با ظرافت به این مشکلات بپردازد از این برنامه و سازندگانش حمایت خواهند کرد.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

سلام به همگی

طبق آمار هر روز به این وبلاگ بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر سر میزنن،یعنی بین۵۰۰تا۶۰۰نفر بازدیدکننده داریم هر روز.

خودتون هم که میبینید بازدید هرروز تقریبا به بالای هزارتا رسیده...

حالا نکته اینجاست که از همون ۶۰۰نفری که هر روز میان فقط ۱۰،۱۵ نفر نظر میذارن!!!!!!

نظر!

میخواستم خواهش کنم حالا که اینقدر لطف دارید و هر روز به اینجا سر میزنید،نظر هم بذارید و خوشحالمون کنید

به زودی تولد یکسالگی وبلاگه...

لطفا تا اون موقع اینجا شلوغِ شلوغ بشه

مثل همیشه از همراهیتون متشکرم!

مهران مدیری درجشن حافظ۸۱

این عکس ها مربوط به دریافت تندیس حافظ برای سریال پاورچینه.


بزودی آقای مدیری رو در جشن بعدی میبینید...