ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

یلدا مبارک!

شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد

                                           تو بیا کز اول شب درصبح باز باشد


سلام به همه ی دوستان عزیزم!

یلــــــداتون مبارک باشه!

امیدوارم شب یلدای خوبی رو داشته باشید...



امشب ساعت 21:30 پشت صحنه ی فصل اول درحاشیه از شبکه ی نسیم پخش میشه...

رفع توقیف مستند حجازی

مستند ناصر حجازی به طور موقت رفع توقیف شد

مستند-من-ناصر-حجازی-هستم-به-طور-موقت-رفع-توقیف-شد

وبسایت رسمی برنامه نود - مستند «من ناصرحجازی هستم» امشب در سینما سپیده به روی پرده می‌رود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، رفیعی تهیه کننده مستند با اعلام این خبر گفت: با نظر بازپرس محترم شعبه قرار است این فیلم در ساعت ۲۰ امشب شنبه در سالن اصلی سینما سپیده در آخرین شب جشنواره مستند حقیقت به روی پرده برود.

 این تهیه کننده درباره وضعیت اکران فیلم در گروه هنر و تجربه اظهار کرد: تصمیم‌گیری پیرامون اکران در گروه هنر و تجربه به جلسه بعد موکول شد.

 مستند «من ناصر حجازی هستم» که به زندگی زنده یاد ناصر حجازی می‌پردازد‌، در شب اول جشنواره فیلم حقیقت در سینما فلسطین به نمایش درآمد که بعد از آن با شکایت امیر قلعه‌نویی از نمایش آن در گروه هنر و تجربه جلوگیری شد.

 دومین نمایش این فیلم در جشنواره حقیقت نیز شب گذشته بود که فیلم دیگری جایگزین شد.

در پشت صحنه ی درحاشیه2

پشت صحنه ی  درحاشیه2

پخش درحاشیه؛احتمالا از پنجم دی ماه

پخش مجموعه‌ی طنز «در حاشیه 2» که روزهای پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند، از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، تصویربرداری «در حاشیه» تا یک هفته‌ی دیگر به پایان می‌رسد و این مجموعه از هفته‌ی آینده شنبه (پنجم دی ماه) به روی آنتن می‌رود.

زندانیان مجموعه «در حاشیه» بیش از 40 نفر هستند که در نقش‌های متفاوت اعم از زندانی و نگهبان زندان ایفای نقش می‌کنند. این بازیگران از میان هنرمندان تلویزیون، سینما و تئاتر انتخاب شده‌اند.

بازی شخصیت‌های اصلی این مجموعه از جمله مهران غفوریان، جواد رضویان و نصرالله رادش به پایان رسیده است و در حال حاضر سیامک انصاری و نیما فلاح جلوی دوربین هستند.

لوکیشن سریال «در حاشیه 2» که همان لوکیشن قبلی بیمارستان «در حاشیه» است، پس از تغییرات اساسی به یک اردوگاه واقعی تبدیل شد. این اردوگاه شامل بخش‌های مختلف از جمله کارگاه برای فعالیت زندانیان، اتاق رییس اردوگاه، اتاق ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان، تلفنخانه، باشگاه ورزشی، سلول‌های انفرادی، اتاق‌های زندانیان (شامل اتاق‌های چهار نفره، هشت نفره و 16 نفره)، اتاق بازجویی، سالن غذاخوری، بهداری و همچنین حیاط هواخوری اردوگاه است.

فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری اوایل مهر 94 کلید خورد.

در فاز اول سریال «در حاشیه» هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمان تعطیل شده را راه‌اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف، بهروز عشقی، کنگر زهتاب و سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می‌شود. داستان این سریال با دستگیری این افراد به اتمام می‌رسد.

فاز دوم سریال در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند.

فهرست به‌روز شده اسامی بازیگران مجموعه «در حاشیه» به شرح زیر است:

بازیگران اصلی: سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصر‌الله رادش، نیما فلاح، سروش جمشیدی و حمید کاشانی

سایر بازیگران به ترتیب حروف الفبا: امیرحسین اقبال‌آذر، محمدرضا بابازاده، چیا بابامیری، مهدی بیگی، عباس پرنیانی، هادی پیوند، امیر جنانی، امیرمحمد حاجی‌زاده، حامد خان بابایی، مهدی دانایی مقدم، محسن دلیخون، هومن رمضانی، مهدی ساسانی، فرزاد سروی، پیام سلیمانی، حمید سلیمانی، آرمین شیرگیر، محمدرضا صدوقی‌پور، احد صادق بیله سوار، مهدی صفری، مهدی عظیمی، سعید علی‌پور، علی غلامی، بهادر فاضل، مهبد قناعت پیشه، محمد کارآزاد، امیر کریمی علویجه، بابک کمانگیر، محمد گل محمدی، حسین لعل، کیارش محسن سجادی، مهدی مرادی، رضا محرابی، سید صالح موسوی، میرمحمد موسوی، محمد مولودی، عباس نایی، علی نعیمی، امیر نگارش، سینا نور محمد، علی ولیانی.


مدیر شبکه۳: پخش «در حاشیه۲» قطعی نیست

مدیر شبکه سه سیما از قطعی نبودن پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» خبر داد.
غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در خصوص پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» گفت: در حال حاضر امور نمایش سیما به ما اعلام کردند که پخش سریال از شنبه پنجم دی ماه شروع خواهد شد و ما هم در جدول پخش قرار می دهیم اما این اتفاق در صورتی است که تغییری نکند.  وی عنوان کرد: آخرین اطلاعات را مرکز نمایش به ما می دهد؛ ولی هیچ قطعیتی برای پخش نیست. همچنین سعی خواهیم کرد برنامه های جدید «اکسیر» و «سه شو» را در فاصله زمانی کم و با هم شروع کنیم. 
به گزارش آکاایران خبرگزاری شفاف - خبرآنلاین

عکس:)

عکسی جدید، با مهدی دانایی مقدم

غفوریان:قهر نکرده ام...!

غفوریان: قهر نکرده ام!

مهر نوشت: مهران غفوریان که بعد از بازی در فیلم سینمایی «ناردون» اجرای «سه شو» را از سر می گیرد، می‌گوید از سریال «در حاشیه» قهر نکرده است.

مهران غفوریان درباره تازه ترین فعالیت های خود گفت: اخیرا در سری دوم «در حاشیه» بازی کردم اما چون با فیلم سینمایی «ناردون» قرارداد داشتم تا قسمت ۲۱ این مجموعه کنار دوستان بودم و به اقتضای شرایط از گروه «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری خداحافظی کردم.

وی افزود: شایعاتی که درباره قهر من از پروژه «در حاشیه» شنیده می شود صحت ندارد. در این سریال ۲۴ قسمتی من و جواد رضویان در ۲۱ قسمت بازی کردیم اما به خاطر فعالیت های دیگر و قولی که داده بودم باید از این مجموعه خارج می شدم.

غفوریان گفت: هیچ حاشیه ای هم وجود ندارد و همانطور که بعدا خواهید دید فیلمنامه به شکلی طراحی شد تا من به بهانه انتقال به بند دیگر زندان از مجموعه بیرون می روم.

این بازیگر که در پروژه «سه شو» شبکه سه بخشی از اجرا را به عهده دارد در این باره گفت: تاکنون ۱۴ قسمت را ضبط کردیم و بعد از اتمام ساخت فیلم «ناردون» دوباره برای ادامه اجرای پلاتو به تهران برمی گردم. این برنامه با اتفاقات جدیدی همراه است و امیدوارم بتواند جای خود را بین مردم باز کند.

وی درباره فعالیت های سینمایی خود توضیح داد: این روزها نقش شیرمرد را در فیلم «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور بازی می کنم. این شخصیت کسی است که مردم محله با او مشکل دارند اما ناچارند با او ارتباط داشته باشند. علاوه بر این تا دو هفته آینده در یک کار سینمایی جدید بازی می کنم که البته کار جدی است و طنز و کمدی ندارد.

___

قسمت پنجم "عطسه" سه شنبه توزیع شد...


عکــــــــــــس:)

اینم یه عکس قشنگ دیگهپشت صحنه ی درحاشیه2


خانم وفا ملک زاده اعلام کردن که فیلمبرداری درحاشیه2 همچنان ادامه دارد...

به همراه امیر نگارش

به همراه امیر نگارش در پشت صحنه ی درحاشیه2

امیر نگارش؛بازیگر درحاشیه، این عکس رو به همراه متن پایین منتشر کرد...


اگر حرفی بزنم حاشیه درست می شود...

یک روز با عوامل سریال ˝در حاشیه 2˝ ساخته مهران مدیری
جواد رضویان: اگر حرفی بزنم حاشیه درست می‌شود! 

مجموعه ˝در حاشیه 2˝ به کارگردانی مهران مدیری مدت‌هاست که در اردوگاهی در حال تصویربرداری است.به سراغ عوامل این مجموعه در محل فیلمبرداری رفتیم تا از نزدیک روند کار را ببینیم، زندانی تمیز که پر از مجرمان خلاف‌کار است؛ از قاتل تا چک برگشتی و کلاه‌بردار.

خود را در مقابل ساختمانی دایره‌شکل که شبیه خانه‌های تبعید‌شدگان است و هیچ شباهی به برج ندارد می یابیم.ساختمانی که گویی متروکه‌ای است که در دامنه کوه بلااستفاده در تاریکی خودنمایی می‌کند.منتظر می مانیم تا وفا ملک زاده مدیر روابط عمومی به سراغمان بیاید.در همان ورودی ساختمان اثری از تصویربرداری یک مجموعه طنز، نمی‌بینیم. انگار همه چیز خیلی جدی‌تر از آن است که در ذهنمان می‌گذشت.با ملک زاده هم قدم می‌شویم وبه داخل آسانسور می‌رویم. درطبقه سوم، شکل و شمایل کار تا حدودی دیده می‌شود. به همراه خانم ملک‌زاده یکی یکی به اتاق‌ها سرک می‌کشیم.در طول راه روابط عمومی این پروژه، اطلاعاتی درباره ساخت مجموعه به ما می‌دهد:
بیش از دو ماه است که تولید مجموعه “در حاشیه 2” را در این ساختمان که به آن نام اردوگاه زندانیان را داده ایم، آغاز کرده‌ایم. بر خلاف سری اول “در حاشیه” با ناپزشکان روبرو هستیم، در واقع پزشکان قلابی که گرفتار قانون شده‌اند. در این اردوگاه از خلافکاران مختلف تا قاتل و کلاه‌بردار جمع شده‌اند که بخشی از بازیگران در حاشیه 2 در واقع بازیگران هستند که از عرصه‌های مختلف همچون عرصه تئاتر در این مجموعه بازی می‌کنند. پیش از ساخت “در حاشیه” بود که جناب آقای علی اصغر پورمحمدی معاون سیما، در نشست خبری اعلام کرده بودند که مجموعه “در حاشیه‌“ در 3 فاز ساخته خواهد شد. در واقع هر فاز 30 قسمت که کل “در حاشیه‌ها” حدود 90 قسمت می‌شد. هنوز خبری از ساخت فاز سه نشده است. اما در واقع “در حاشیه” استارت “در حاشیه 2 “بود.ملک زاده درباره فضای این اردوگاه می‌گوید: این ساختمان به ساختمانی ثابت تبدیل شده که تاکنون لوکیشن اصلی مجموعه “شوخی کردم” و “در حاشیه” بوده است. البته در مجموعه “در حاشیه” دکور بیمارستانی را طراحی کرده بودیم که حالا همان بیمارستان تبدیل به دکور اردوگاه و زندانی برای زندانیان شده است.این مجموعه فضای مردانه‌ای دارد و کمتر در آن چهره بازیگر خانم می‌بینیم.بیش از 50 درصد از تصویربرداری این مجموعه انجام شده، صحبت بر سر این موضوع بود که این مجموعه بعد از ایام محرم و صفر، روی آنتن شبکه سوم سیما برود اما تاکنون خبری برای پخش آن در نوروز شنیده نشده است.
در حین صحبت از کنار اتاق لباس می‌گذریم، اکثر بازیگران این مجموعه در این اتاق حضور دارند، از جمله جواد رضویان و سیامک انصاری که هر کدام برای تعویض لباس خود و آماده شدن برای اولین سکانس با طراح لباس صحبت می‌کنند.
چیزی که بیشتر از هر موضوعی خودنمایی می‌کند، رنگ لباس این زندانیان است که آبی تیره است و بی شباهت به لباس بیماران بیمارستانی نیست!وقتی از شادی رستگار طراح لباس این مجموعه درباره رنگ و خاص بودن این لباس‌ها می‌پرسم، در پاسخ می‌گوید: در واقع عرف لباس‌های زندانیان لباس‌هایی با خط‌های موازی است که سفید رنگ و خط‌ها مشکی است اما لباس رنگ آبی را برای زندانیان این اردوگاه انتخاب کردیم تا همه چیز از شکل واقعی آن خارج شود و در واقع به فضای غیر واقعی نزدیک شویم.
درکنار اتاق لباس، اتاق گریم است. مهرداد شکرابی طراح گریمی که سال‌هاست با مهران مدیری کار می‌کند درباره طراحی چهره پردازی در این سریال می‌گوید: اکثر بازیگران در این مجموعه ته‌ریش و سر و وضع تمیزی دارند.از آسانسور به طبقه دیگری هدایت می‌شویم که لوکیشن تصویربرداری است. سوله‌ای بزرگ که کارگاه زندانیان به شمار می‌رود.در این کارگاه، جایگاهی برای کفاشی، قالی بافی، خیاطی و نجاری در نظر گرفته است.
در آخر هم به سراغ سلول‌های زندانیان می‌رویم. اتاق‌هایی کوچک و البته رنگی که شامل سلول‌های انفرادی، سلول‌های چند تخته‌ و درمانگاه، سالن ورزشی ونیز سالن غذاخوری است.
مهران غفوریان در گوشه‌ای ایستاده و گروهی را دور خود جمع کرده و خاطره‌ای را تعریف می‌کند. در میان صحبت‌هایش از همان خنده‌های همیشگی برنامه “خندوانه” می‌کند و ناخودآگاه صدای خنده همه، فضا را پر می کند.
به سراغ او می‌روم و از او می‌پرسم، در این مجموعه چه نقشی را ایفا می‌کنید، او در پاسخ فقط می‌گوید: من بهروز هستم یکی از مجرمان. می‌خواهم از او بیشتر درباره نقشش بپرسم امابه گفته او کارگردان اجازه توضیح بیشتر را نداده است.
نصرالله رادش دیگر بازیگر این مجموعه است که گوشه‌ای نشسته است. او می‌گوید، مدت‌هاست که حال و حوصله صحبت کردن ندارد. می‌پرسد،”شما خبرنگارید، به مردم سلام من را برسانید.”رادش را در همان اتاق تنها می‌گذاریم تا بین دو سکانس استراحتی کند و دوباره به لوکیشن اصلی بر می‌گردیم.
به سراغ سروش جمشیدی دیگر بازیگر این مجموعه می‌روم. جمشیدی می‌گوید، در فاز اول “در حاشیه” با آقای مدیری همکاری داشتم و فکر می‌کردم در فاز دوم حضوری نداشته باشم که از ادامه تصویربرداری به من تلفن کردند و از من خواستند تا در فاز دوم هم بازی کنم. فکر می‌کنم این شانسی است که دوباره به سراغ من آمده و باید قدر آن را بدانم. چرا که کارگردان این مجموعه طنز علاوه بر کارگردانی، کلاس بازیگری مفیدی هم برای من و آینده کاری‌ام خواهد بود.
جمشیدی در ادامه بیان می‌کند، خوشحالم که تلویزیون جایگاه کارگردان‌های مهمی برای مهران مدیری را فراهم می‌کند. مردم هم از مجموعه‌های این کارگردان لذت می‌برند. قطعاً این مجموعه برای من که تازه وارد این عرصه شده‌ام، ارزشمند است.
حالا ساعت‌هاست که در ساختمان دایره شکل نظاره گر بازی بازیگران این مجموعه هستم که لحظه‌ای می‌خندند، لحظه‌ای تمرین می‌کنند و در میانه کار هم سوپ داغی را می‌خورند.
اما در ادامه به سراغ جواد رضویان و سیامک انصاری می‌روم. سیامک انصاری از همان ابتدا می‌گوید حرفی نمی‌زند و رضویان هم می‌گوید: من اگر حرفی بزنم، حاشیه درست می‌شود. در حال حاضر هم در حاشیه هستم!ولی در کل کسانی که "در حاشیه" را دوست داشته‌اند و کلاً مجموعه‌هایی که کارگردان آن مهران مدیری بوده می‌پسندند، این مجموعه را هم دوست خواهند داشت.رضویان که یکی از متهمان اصلی است در پایان می‌گوید: این مجموعه “سه شو” را هم ببینید و دوست داشته باشید. به زودی پخش آن آغاز خواهد شد.
بخشی از سکانس در اتاقی به نام اتاق ملاقات تصویربرداری می‌شود. مدیری روبروی مونیتور نشسته و بازیگران در سلول‌های خود برای دیدار با اقوام آماده می‌شوند. گاهی صدای خنده کارگردان در پشت مونیتور سکوت را می‌شکند. انگار مدیری هم از سکانس در حال تصویربرداری رضایت دارد. این را لبخند روی صورتش می‌گوید. با گفتن کات و خسته نباشید، گروه تعطیل می‌شوند تا دوباره و طبق برنامه ریزی همه برای فردا آماده شوند.
از اتاق بازیگران و سلول‌ها دور می‌شوم. برخلاف تصور از محیط زندان و زندانیان این بار دلم نمی‌خواهد این اردوگاه مجرمان را ترک کنم. حالا نورهای پروژکتور و دوربین‌ها خاموش می‌شوند تا ساختمان این اردوگاه دوباره در سکوت شب پنهان شود.
اما چراغ اتاقی روشن است که روی در آن نوشته شده، اتاق کارگردان؛ مهران مدیری...