ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

درحاشیه امشب پخش نخواهد شد

سلام به همه...


مجموعه ی درحاشیه 2 امشب،به دلیل وفات حضرت معصومه(س) پخش نخواهد شد.


قسمت چهاردهم: شنبه،سوم بهمن،ساعت 20:45


همه چیز با احتیاط

همه چیز با احتیاط             


به نظر می رسد با پخش چند قسمت از فصل دوم سریال در" حاشیه" که این روزها از صدا وسیما پخش می شود می توان ارزیابی نسبی درباره آن داشت.


فصل اول این مجموعه در ۲۶ قسمت به پایان رسید و مدیری وعده ساخت فصل دوم را در آینده ای نزدیک به مردم داد شهریور ۹۴ کار تصویر برداری در انتهای اتوبان ارتش آغاز شد.

موضوع جدید این سریال شوخی با فضای زندان بود. انتخاب این موضوع از ان جهت مهم بود که باعث می شد تا سریال از گزند اعتراضات در امان باشد.


بازیگران اصلی مجموعه در فصل قبل شامل سیامک انصاری – مهران مدیری – جواد رضویان و مهران غفوریان بودند اما این بار مدیری سنت شکنی کرد و ترجیح داد در صحنه نباشد. این خبر برای مخاطب از لحاظ بار عاطفی بسیار سنگین بود زیرا او در تمام آثارش محور است و بازیگران دیگر در کنار او ایفاء نقش می کردند مخاطب اساساً دوست دارد مدیری را در کنار بقیه ببیند. البته این نکته را نیز باید متذکر شد که بازیگر نبودن میتوانست دقت او را روی کارگردانی افزایش داده و نتیجه بهتری بگیرد.

باید گفت سریال در قسمت ابتدایی بهتر از فصل قبل بود و شوخی ها دقیق تر شده بود اما ضعف عمده آن است که سریال خط داستانی واحدی ندارد و مخاطب را در قسمت های طولانی خسته می کند.

مدیری با تکیه بر تجربیانت بیش از بیست سال گذشته خود این بار فضا و دکور را طوری طراحی کرده که شبیه به جای خاصی نباشد . یعنی همه فضا ها و دکورها و طراحی لباس ها فانتزی است گرچه این کار موجب خود سانسوری آزار دهنده می شود اما به نظر می آید با توجه به شرایط بهترین کار باشد.

در تحلیل های بسیاری دیده شده مخاطبان این مجموعه از "در حاشیه " را بسیار ضعیف ارزیابی کرده اند. 


اما باید گفت هیچ اثری را نباید با اثر دیگر مقایسه کنیم . به همین دلیل مقایسه در حاشیه با مرد هزار چهره به دلیل فضا و ساختار قصه نمی تواند نتیجه درستی بدست دهد. مدیری هم مثل هر هنرمند دیگری اوج و فرود دارد و معتقد است « ما آزمون وخطا می کنیم و جلو می رویم »


اگربخواهیم نگاهی به گذشته نه چندان دور بیندازیم شوخی کردم اثری بسیار با کیفیت تر از ویلای من بود در حالی که مدیری همان فرد است . این که برخی مخاطبان "در حاشیه" را ضعیف می دانند باید به شرایط موجود و حاکم بر سریال های طنز تلویزیون نگاه کنند. شرایط در ساخت سریال های امروز مثل سال های گذشته نیست و ظرفیت جامعه در حوزه تحمل طنز نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش یافته است. از این رو فشار روی گروه نویسنده زیاد است تا چیزی بنویسند که گروهی یا قشری آزرده خاطر نشود. و کارشان به شکایت و دادگاه و ... نکشد. طبیعی است که این احتیاط ها روی کیفیت اثر خواهد گذاشت.


و با همه این تفاصیل به نظر می آید مدیری این بار همه جوانب احتیاط را رعایت کرده تا این اثر بدون حاشیه پایان یابد و تاکنون نیز موفق بوده. او تلاش می کند اثری آبرومند تولید و عرضه کند و از ا ین نظر در حاشیه دو بسیار موفق است و از سوی دیگر صدا و سیما اکنون به آثار کمدی به شدت نیازمند است.

عکسی زیبا به همراه صالح موسوی

صالح موسوی و مهران مدیری

صالح موسوی این عکس رو به همراه نوشته ی زیبای زیر منتشر کرد:


مدیری زدگی تلویزیون در روزهای نداری!

وقتی ساخته‌های مهران مدیری علاج روزهای بی‌پولی تلویزیون می‌شوند...

        

مدیری زدگی تلویزیون در روزهای نداری!


بانی فیلم آنلاین:

بانی فیلم - گروه تلویزیون - مجتبی احمدی: حتما خاطرتان هست روزهایی را که مهران مدیری مغضوب مدیران سازمان بود و مدیران سازمان با روی آوردن به چهره‌های جدید و کارگردانان بعضا جوان، به دنبال رو کردن چهره‌هایی دیگر بودند. کنار رفتن رضا عطاران، مهران مدیری و حتی مهدی مظلومی و... ضربه‌ای مهلک به مخاطب تلویزیون بود چرا که به یکباره به شکل نامحسوسی مخاطبان طنز تلویزیون دور رسانه ملی را خط کشیدند. کم‌کم این حس به وجود آمد که می‌توان با دل بستن به چهره‌های جوان‌تر به جایگزین‌های سرد مدار طنز تلویزیون امیدوار شد. فرصت‌های مختلفی بوجود آمد حتی طنز‌های هر شبی به کارگردانان مختلف سپرده شد، به افراد موفق در ژانرهای مختلف این فرصت داده شد که بیایند و طنزهای هر شبی و حتی مناسبتی را تجربه کنند. شاید یکی دو اتفاق هم رقم خورد اما آنچه باید، رخ نداد.

تلویزیون که به رغم اختلاف سلیقه‌های مالی و... نتوانسته بود با مهران مدیری کنار بیاید مجدداً با تغییر و تحولات مدیریتی به سراغ او رفت. حتی بحث بازگشت رضا عطاران مطرح شد که البته او با برو و بیای سینمایی‌اش اطراف جام جم پیدایش نشد تا مهران مدیری با سریالی به شبکه پنج بیاید.

«در حاشیه» با همه حواشی‌اش از شبکه پنج یا تهران سابق در نهایت به شبکه سه رسید و با کلی نقد از سوی پزشکان کارش به پایان نرسیده به فصل بعدی رسید. 


ادامه مطلب ...

درحاشیه2 امشب پخش نخواهد شد

سریال درحاشیه2 ،امشب به دلیل پخش مستقیم فوتبال (ایران - چین)  پخش نخواهد شد.


پشت صحنه ی درحاشیه،,با امیرحسین اقبال آذر

مردی که خوب خنداندن را میداند

مردی که خوب خنداندن را می‌داند    تصویر مردی که خوب خنداندن را می‌داند

شکی نیست که مهران مدیری را باید یکی از تاثیرگذارترین و در عین حال محبوب‌ترین چهره‌های تلویزیون ایران در دو دهه اخیر دانست. بازیگر و کارگردانی که در طول سال‌های کارش به خوبی این قضیه را نشان داده که با جنس طنز و ظرافت‌های دشوار آن آشناست، در عین حال مردم و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند را هم می‌شناسد و برای خنداندن مخاطبانش احتیاجی به متوسل شدن به راه‌های متفرقه و به دور از ذات هنر ندارد. مردم هم همواره قدردان این درک او بوده‌اند و مجموعه‌های نمایشی گوناگونش را از لطف و استقبال خود بی‌بهره نساخته‌اند.

شاید باید سال‌های ابتدایی دهه 70 را نقطه‌ای برای شروع این مسیر دانست. تا پیش از این تاریخ، آثار طنز تلویزیون عموما آثاری بی‌مایه و با فضاسازی‌های کلیشه‌ای بودند و این نکته‌ای بود که مخاطبان را خیلی زود دل‌زده می‌کرد. در همین فضا مدیری مجموعه طنز «پرواز 57» را به نویسندگی ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی روانه آنتن کرد. این مجموعه که به مناسبت پخش در ایام دهه فجر ساخته شده بود، ساختاری اپیزودیک داشت و با بازی بازیگرانی همچون نصرالله رادش، سعید آقاخانی، رضا عطاران و خود مهران مدیری همراه بود. مدیری مردی بود که قواعد ساخت مجموعه‌های طنز را برای همیشه در تلویزیون تغییر داد. مردم و مخاطبان کارش را پسندیدند و مدیران هم به او اعتماد کردند. این شروع مسیری بود که از آن زمان تا به حال او را به یکی از جریان‌سازهای تلویزیون ایران تبدیل کرده و حتی بارها پخش آثارش خیابان‌ها را خلوت کرده است. 

برای خواندن ادامه، به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

سنگین ترین گریم سریال های مهران مدیری کدام است؟

سنگین ترین گریم سریال های مهران مدیری کدام است؟

به جهت اینکه تیپ‌سازی‌های مختلفی داشت و بالای 100 شخصیت را تیپ‌سازی کردیم از نظر سنگینی سنگین‌ترین کارهای مهران مدیری ، «شوخی کردم» بود. اما از نظر گریم «قهوه تلخ» بالاترین حجم گریم را داشت


مصاحبه با گریمور "درحاشیه"


طراح گریم مجموعه طنز «در حاشیه» با اعتقاد بر اینکه مجموعه‌هایی در تلویزیون هستند که به لحاظ تیپ‌سازی به زمان موردنظر نمی‌خورند، بیان کرد: فکر می‌کنم گریمورها توانایی اجرای کار خوب را در هر سطحی دارند و شرایط است که تأثیر می‌گذارد. اگر شرایط مهیا باشد، گریمور کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. مهم این است که آن مجموعه چطور از توان آدم‌ها استفاده کند.

مهرداد شکرآبی در گفت‌وگویی درباره‌ی سریال‌ «در حاشیه» دشواری‌های ساخت آن و تغییراتی که در سری دوم به وجود آمد، گفت: داستان سری اول و دوم سریال «در حاشیه» در یک راستا بودند، شرایطی پیش آمد که موقعیت داستانی‌شان عوض شد. اما پرسوناژهایی که از قسمت اول به سری دوم آمدند، گریم‌هایشان همان است و تغییر شکل نگرفته است.


 سریال درحاشیه


وی یادآور شد: گریم‌ها در سری دوم «در حاشیه» آنچنان شاخص نبوده و خیلی مختصر تیپ‌سازی‌هایی برای برخی بازیگران صورت گرفته است. اکثر بازیگران به ویژه در سری دوم در تیپ‌های خودشان هستند و فقط اصلاحات کوچکی روی آن‌ها انجام شده است. در واقع «در حاشیه» چون یک کار رئال است، از نظر تیپ‌سازی اقتضای کار بر این بوده که عادی و معمولی باشد و به جز برخی چهره‌ها مثل کاراکتر «اژدر» که نیما فلاح آن را ایفا می‌کند، گریم خاصی نداشتیم.

 

شکرآبی به همکاری‌اش با مهران مدیری که به سال 85 و 86 و ساخت «باغ مظفر» برمی‌گردد، اشاره کرد و گفت: پس از این سال‌ها همکاری و تعامل خوبی با مهران مدیری داشتیم و خواسته‌های همدیگر را درک کردیم، از این بابت نیز مشکلی نداریم و بیشتر نظراتشان اکثر مواقع درست است.


وی که در مجموعه «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مرد هزار چهره» و «شوخی کردم» مهران مدیری همکاری داشته است سنگین‌ترین مجموعه را به لحاظ گریم «شوخی کردم» عنوان کرد و گفت: به جهت اینکه تیپ‌سازی‌های مختلفی داشت و بالای 100 شخصیت را تیپ‌سازی کردیم از نظر سنگینی سنگین‌ترین کار «شوخی کردم» بود. اما از نظر گریم «قهوه تلخ» بالاترین حجم گریم را داشت و اکثر بازیگران در آن به اقتضای زمان تیپ‌سازی داشتند و چون آیتم‌ها به‌روز می‌آمدند و همان لحظه تست گریم می‌زدیم و هم گریم را اجرا می‌کردیم و بازیگر جلوی دوربین می‌رفت شرایط حجم کار از همه جهات بالا بود.


شکرآبی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره گریم بازیگران در مجموعه‌های مختلف تلویزیون بیان کرد: نمی‌توان درباره گریم فلان شخصیت در یک کار قضاوت کرد، چون در شرایط کاری آن مجموعه نبودیم؛ منتها به قول دوستی در کارها زیرنویس نمی‌شود که در چه شرایطی ساخته شده‌اند. هیچکس از شرایط خبر ندارد و فقط نتیجه آن دیده می‌شود. حال ممکن است این استدلال تا حدی قابل قبول نباشد منتها خیلی تأثیر دارد. اینکه کارگردان چه کسی باشد، قصه چه باشد و شرایطی که به طراح گریم تحمیل می‌شود، چگونه باشد بر آزادی عمل گریمور تاثیر می‌گذارد.


سریالی که خنده‌هایش سیاسی است

سریالی که خنده‌هایش سیاسی است

همانطور که می‌دانید سریال‌های مهران مدیری همگی دارای مضامین خاص سیاسی و اجتماعی هستند ازجمله مسئله رویارویی ایران با آمریکا که در قالب طنز به آن اشاره شده است. خبرگزاری فارس: رابطه یک سریال تلویزیونی با مذاکرات/ سریالی که خنده‌هایش سیاسی است


 مدتی است سری دوم مجموعه طنز «در حاشیه» ساخته مهران مدیری از شبکه سوم پخش می شود. این مجموعه که  در ادامه سری اول تولید شده، ماجرای  پزشکانی است که به دلیل  تخلف در حرفه خود راهی زندان شده اند.  اگر کمی قبلتر برویم در واقع  باید گفت مجموعه تلویزیونی «درحاشیه1 » چهارمین سریال مهران مدیری  در دهه 90 و اولین سریال او پس از بازگشت مجددش به تلویزیون است که با استقبال گسترده مردم مواجه شد تا جایی که حتی بازتاب‌های آن در واکنش‌های مردم به مذاکرات هسته‌ای هم راه یافت؛ البته  چون  مدیری در سریال  «درحاشیه» دست روی آفات و نواقص پزشکی گذاشته بود  سریال منتقدان زیادی به ویژه از سوی جامعان پزشکان به همراه داشت که باعث تغییرات ساختاری در آن گشت. بعد از پایان فصل اول گمانه زنی هایی شده بود که شاید به دلیل پایین بودن آستان تحمل و نقدپذیری صنفی، مهران مدیری بعد از جمع کردن مخاطب دوباره به سوی شبکه خانگی برود و فصل های بعدی کار خود را در شبکه خانگی به نمایش بگذارد، اما مدیری با اعلام خبر پخش فصل دوم سریال بعد از ماه محرم و صفر نشان داد که همچنان بر تصمیم و حرف خود استوار است؛ چراکه  مدیری در ویژه برنامه عید نوروز 93 احسان علیخانی گفته بود حاضر نیست یک مخاطب 70 میلیونی را از دست بدهد و نوید آن را داده بود  که در تلویزیون دوباره کار خواهد کرد.

به این ترتیب مهران مدیری با سریال «در حاشیه»، مجددا به خانه خود تلویزیون برگشت. اما از همان آغاز مجموعه «درحاشیه» خود با حاشیه های جدی رو به رو شد! و با سد اعتراض و جنجال تعداد زیادی از پزشکان مواجه گردید. ماه محرم و صفر گذشت مخاطبان کنجکاو بودند که سری دوم «در حاشیه» با وجود اعتراضات صنفی پزشکان  حتی وکلا چه عاقبتی پیدا خواهد کرد بحثی که در خبرها مدیری به آن پاسخ داد  و گفت فصل دوم سریال در حاشیه با مضمون زندان ساخته خواهد شد و دستگیری بازیگران کلیدی و انتقال به زندان در آخرین قسمت فصل اول نیز مقدمه شکل‌گیری فصل دوم ‌است. در همین راستا؛ هماهنگی‌هایی نیز شده تا شوخی با زندان و زندانبان، برای سازندگان «در حاشیه» منتهی به مصائبی شبیه به فصل اول سریال نشود و دست نویسنده و کارگردان برای تولید این فصل بسته نماند و در ‌‌نهایت به کیفیت سریال لطمه‌ای وارد نشود.

 هرچند دراین مجموعه همان تیم  طناز و خلاق مدیری حضور دارند و تلاش می کنند با سکانداری مدیری مجموعه ای کمیک و خوبی ارائه دهند، ولی به نظر می رسد توان و رمق  زیادی برای کار در آنها ندیده نمی شود. شاید به خاطر تنگ بودن دایره انتقادپذیری در جامعه باشد.  به خصوص اینکه در سری اول  به شدت  مورد نقد تند و تیز پزشکان واقع شدند طوری که حتی با تشکیل کمپینی کار را به تحریم سریال کشانده بودند. به همین خاطر انرژی و اشتیاق سری اول «درحاشیه » در سری دوم آن دیده نمی شود. انگار مدیری در حصار باید و نبایدهای  زیادی قرار گرفته  که مبادا به صنفی یا  گروهی بر بخورد اما همانطور که می دانید سریال های مهران مدیری همگی دارای مضامین خاص سیاسی و اجتماعی هستند ازجمله مسئله رویارویی ایران با  آمریکا که در قالب طنز به آن اشاره شده است. بعد از اینکه چهارمتهم اصلی فیلم وارد زندان می شوند با باند قدرتمند اژدر سرشاخ  روبرو می گردند که گنده لات زندان به حساب  می آید و همه از او و اطرافیانش  حساب می برند. وقتی اژدر به آنها معرفی می شود می گویند اژدر همانی است که گوشه حیاط  می ایستد  و عین عقاب همه را زیر نظر می گیرد هیچ کس جرأت ندارد به او چیزی بگوید. همه باید مطیع دستوراتش باشند. جالب است که چهره اژدر نیز شبیه عموسام است؛ یعنی به نوعی مدیری فضای امپریالیسم را طنزگونه معرفی کرده است.


در قسمتی هم  او تلنگری به مذاکره با آمریکا می اندازد. وقتی هومن و اژدر با هم مذاکره می کنند؛ سیروس از هومن می پرسد چکار کردید هومن می گوید قرار شد ما به آنها به عنوان پیشکسوت احترام بگذاریم. اگر خواستند می توانند از غذای ما بخورند هرجا قرار شد کاری بکنیم اولویت اول با آنهاست و ...  سیروس به او می گوید خاک بر سرت هرچی امتیاز بود دادید به آنها پس چی گرفتید! کنایه ای که در فضای مجازی نیز به طنز روز برخی جناح ها تبدیل شد. حالا اگر به لباس باند اژدر هم نگاه کنید همگی یقه قرمز هستند که به گونه ای یک برتری نسبت به بقیه دارند. شاید بتوان گفت  رضویان  که مرعوب قدرت اژدر شده  و سعی کرده با ارتباط نزدیک با وی همراه اژدر شود نماد نوعی از جریان  نفوذ است که  به نفع دشمن  در میان خودی ها  جا گرفته است.


البته شاید این برداشتهایی است که از قسمت های پخش شده سریال«درحاشیه 2 » می توان داشت  و باید قسمتهای بعدی را نیز به خوبی دید. اما به نظر می رسد مهران مدیری که  «درحاشیه 1» مورد هجوم شدید  پزشکان و  وکلا قرار گرفته بود نخواسته است آن اتفاقات حاشیه دار را دنبال کند، ولی آثارش نشان داده  که او با حاشیه  میانه  خوبی دارد.  چه آن که حتی نقدهای جالب مدیری به ماهواره، بانکها وموضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی همواره چاشنی شبکه مجازی و فضای رسانه ای کشور بوده است. هرچند نقش لباس پزشکی دراین سریال کمرنگ شده است اما مدیری ودوستانش با زیرکی خاصی به موضوعات  دیگر جامعه از جمله فساد در فوتبال و شخصیت مشهور ب. ز  و... پرداخته  اند.

ظاهر امر آن است که «درحاشیه »سعی کرده است ازنقد مستقیم بپرهیزد و با طنزهای موقعیت در فضای بسته و حصار شده زندان آن هم در ناکجاآبادی که شبیه به هیچ زندانی در کشور نیست فقط مخاطبش را بخنداند. اما با شناختی که ازمدیری داریم می دانیم این خنداندن بی حاصل و ثمر نیست. شاید عجیب ترین  نکته در رابطه با  «درحاشیه 2» عدم حضور خود  مهران مدیری باشد او که تقریبا در هیچ کدام از آثارش خودش را از قلم نمی انداخت و به نوعی چاشنی کارش  بازی هنرمندانه خودش بود در مجموعه«درحاشیه 2» تاکنون  حضور نیافته است، عدم حضوری که شاید  تا پایان شاهد آن باشیم  و شاید  مدیری قصد غافلگیر کردن مخاطبان و حضور در قالب کارکتری جدید در این سریال را داشته باشد اما هرچه هست، نبود  او در این مجموعه طنز خواه ناخواه  برای بیننده محسوس است.

البته «در حاشیه 2 » بی نقص هم نیست. گاه خسته کننده می شود و گاه  به حرافی می گذرد اما وقتی همه محدودیت هایی که  مدیری و تیم کاری اش را تهدید  کرده می کنند را کنار این  پازل می چینیم  درمی یابیم که اصلا ساخت سری دوم آن  حرکت جسورانه بود و همین جسارت مدیری و گروهش تا حدودی حاشیه های بی فروغی مجموعه اش را کمرنگ می کند. جالب اینکه همزمان با «درحاشیه 2» مجموعه« برره یک »و «جایزه بزرگ» و«مرد هزار چهره یک و دو » درشبکه های سیما  روی آنتن رفته است. پدیده عجیبی که انگار می خواهد نبود مدیری را در «درحاشیه 2» بپوشاند وپخش همه این سریالهای مدیری با هم  خود جای سوال  و تعجب دارد.


شوخی تند وتیز رضویان با مدیری

شوخی تند و تیز رضویان با مدیری!
بانی فیلم آنلاین: جواد رضویان مجری و کارگردان برنامه ترکیبی طنز «سه شو»، شب گذشته در آیتمی کمدی شوخی تند و تیزی با مهران مدیری داشت.


به گزارش بانی فیلم، جواد رضویان این روزها با دو برنامه «سه شو» و سریال «در حاشیه 2» روی آنتن است و سریال «جایزه بزرگ» را هم در نوبت بازپخش دارد. این کمدین شب گذشته در برنامه «سه شو» در آیتمی که با بازی مهران غفوریان پخش شد، شوخی عجیبی را با مهران مدیری ترتیب داد. آیتمی که تلافی جویانه به نظر می‌رسید و شبهه ایجاد اختلاف میان رضویان و مدیری را تأیید کرد. در این آیتم رضویان نقش مدیری را بازی می‌کرد و غفوریان هم جای رضویان ظاهر شد. در طول آیتم رضویان (مدیری) و غفوریان (رضویان) بر سر تسویه حساب مانده از پروژه‌های مشترک قبلی‌شان با یکدیگر بگو مگوی بامزه‌ای داشتند. آیتمی که می‌شد از محتوای آن فهمید رضویان حدود سی میلیون از یک پروژه و 50 میلیون از مجموعه دیگری که مدیری در مقام بازیگر همکاری داشته، طلبکار است! از روی حواشی اخیری که گریبانگیر رابطه این دو چهره کمدی شد، می‌شد دریافت که آیتم مذکور یک جور شوخی تند و تیز با مدیری است. ضبط برنامه «سه شو» و «در حاشیه 2» این اواخر همزمان شده بودند و همین مسئله موجب شد تا رضویان بارها درخواست کند تا بخش‌های مربوط به او را در سریال مدیری زودتر ضبط یا کوتاه کنند تا او به برنامه خودش بپردازد. ضمن اینکه او به غفوریان هم نیاز داشت و تلاش زیادی کرد تا بازیگر و کارگردان سری مجموعه «زیر آسمان شهر» را نیز با خود همراه کند. مسئله‌ای که چندان به مذاق سازندگان «در حاشیه 2» خوش نیامد.

حالا رضویان در واقع با تولید و پخش آیتم دیشب، طعنه عجیبی هم به مدیری زد.

«سه شو» دو روز پایانی هفته حوالی ساعت 21 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.


پ.ن: من که فکر نمیکنم واقعیت داشته باشه... شما چطور؟

در تولد سامان مقدم...

یه عکس فوق العاده زیبا

تولد سامان مقدم...