ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

رقابت طرفداران دو برنامه دورهمی و خندوانه به پایان رسید!

رقابت طرفداران دو برنامه دورهمی و خندوانه به پایان رسید!

تا ساعت هشت بعد از ظهر یکشنبه و پس از یک هفته نظرخواهی از علاقمندان به دو برنامه دورهمی و خندوانه، این رقابت بسیار نزدیک به پایان رسید و برنامه دورهمی با کسب ۳۵۰۶۸ رای در برابر ۳۴۹۸۹ رای که خندوانه داشت توانست برنامه برتر این نظرسنجی شود.

به گزارش بانی فیلم، امروز و با تاکید بر این مطلب که ساعت هشت عصر آخرین مهلت شرکت در نظزسنجی است، طرفداران هر دو برنامه به تکاپو افتادند و آمار کسانی که درصدد بودن رای خود را به برنامه مورد علاقه شان بدهند به شدت بالا رفت.

دست آخر در یک رقابت کاملا نزدیک و البته نفسگیر، برنامه دورهمی با ۷۹ رای بیشتر توانست انتخاب اول کاربران سایت بانی فیلم شود.

قسمت۶۰ ـ تکرار:۳،۷،۱۱،۱۷






نظرتون درباره ی برنامه ی امشب؟

قسمت۶۰ دورهمی

قسمت۶۰ دورهمی

با حضور حدیث فولادوند،رامبد شکرابی و مهدی یغمایی

امشب ساعت۲۳

dorehamitv@

«5 عصر» متفاوت ترین اثر مهران مدیری

نویسنده فیلم سینمایی«5 عصر»گفت: نگارش فیلمنامه این فیلم تا اواخر شهریور به پایان می‌رسد.
خشایار الوند در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیماافزود: مشغول نگارش این فیلم سینمایی هستیم و نگارش فیلمنامه این اثر تا پایان شهریور به اتمام می رسد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است این کار اوایل مهر کلید بخورد و با این وجود احتمالا به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسیم.

الوند درباره مضمون این فیلم ادامه داد: «5عصر» یک طنز اجتماعی است و یک کار شهری شلوغ به حساب می آید که به نظر من با سایر کارهای مهران مدیری تفاوت های زیادی دارد.

وی گفت : این کار در مکان های واقعی اتفاق می افتد و داخل دکور نیست.

الوند افزود: سبک این فیلم و عوامل و بازیگرانش به گونه ای است که مخاطب را به سوی خود جلب می کند ا ما این کار را با هدف فروش زیاد نمی سازیم و هدف اصلی ما کیفیت خوب کار است.

وی ادامه داد: مهران مدیری به علت حضوری که در جبهه های 8 سال دفاع مقدس داشته قرار است فیلمی با نویسندگی خودش در این ژانر بسازد که بعد از «5عصر» کلید خواهد خورد.
مهران مدیری سابقه حضور در 7 فیلم سینمایی را دارد اما این فیلم اولین تجربه کارگردانی آن در سینما به حساب می آید.

علی‌انصاریان: مهران مدیری اهل فوتبال نیست

علی‌انصاریان: مهران مدیری اهل فوتبال نیست

پنجشنبه شب مهمان برنامه دورهمی، علی انصاریان بود. گفت‌وگوی مدافع سابق استقلال و پرسپولیس بسیار خوب از آب درآمد. انصاریان هم بشدت از این برنامه راضی است و از مهران مدیری هم تعریف و تمجید می‌کند.

آقای انصاریان یک مصاحبه خوب در برنامه دورهمی داشتید...

به نظر من دورهمی، یک برنامه نامبر وان در تلویزیون ایران است. مهران مدیری همیشه برنامه‌های فوق‌العاده‌ای می‌سازد. دورهمی هم یک سر و گردن بالاتر از دیگر برنامه‌هاست. مهران مدیری با من حرف زد و گفت می‌خواهم به دورهمی بیایی، من هم گفتم چراکه نیایم؟ حتما. او سوالاتش را بی‌رودربایستی می‌پرسد و کمتر چنین برنامه‌ای دیده‌ایم. وقتی روراست باشی، دیگر نمی‌توانی به مردم دروغ بگویی. مردم هم واقعا راست و دروغ را می‌فهمند. اتفاقا خیلی کامنت‌های خوبی بعد از این برنامه گرفتم.

خود مهران مدیری هم از برنامه راضی بود؟

بله، روز قبل از پخش برنامه با هم حرف زدیم و گفتم یکی از مصاحبه‌هایی بود که خیلی دوست داشتم. گفت تو اصلا مرا نمی‌پیچاندی و جواب‌ها را ساده می‌دادی. ببینید خیلی از مردم جواب سوال‌ها را می‌دانند، به همین دلیل نباید به آنها دروغ بگویید.

در پشت صحنه برنامه هم حرف خاصی نزدید؟

اتفاقا من ماندم و با هم رفتیم. واقعا عالی بود. از اول مصاحبه هم داشتند می‌خندیدند. انتظار داشتم برنامه خوبی شود و خدا را شکر انگار مردم هم خوششان آمده، چون روراست بودیم.

نظرت درباره مهران مدیری چیست؟

بازگشت خوبی به تلویزیون داشت. مهران مدیری بیمه‌کننده هر برنامه‌ای است. شما ببینید هر برنامه‌ای ساخته، عالی بود؛ از ساعت خوش بگیرید تا پاورچین، قهوه تلخ و... سریال‌ها و برنامه‌هایی که او ساخته بیشترین بیننده را داشته است. هرچی ساخته، باعث پیشرفت برخی‌ها شده از جمله رضویان، شفیعی جم، سیامک انصاری، کاظمی، عزتی و... او آدمی است که وقتی می‌بیند یکی پیشرفت می‌کند، کارش را لنگ نمی‌گذارد، بلکه به او بال و پر می‌دهد. به نظرم مدیری در تلویزیون و سینمای ایران یکی است و اگر مثل او چند تا داشتیم، خیلی موفق‌تر بودیم.

قبلا با او در سریالی کار کردی؟

بله. در نقطه‌چین با آقای مدیری کار کردم. دوستی ما از قدیم است.

فوتبالی هست؟

به هیچ وجه. از فوتبال سردرنمی‌آورد. اصلا هم پیگیری نمی‌کند.

واقعا؟

بله، دوست ندارد دیگر. الان من خودم هم زیاد فوتبال نمی‌ بینم. ترجیح می‌دهم فیلم نگاه کنم تا فوتبال، چون الان وارد بازیگری شده‌ام.

۵۸ ـ تکرار: ۳،۷،۱۱،۱۷





لطفا نظرتون رو درباره ی این قسمت بنویسید✿✿

قسمت۵۹ دورهمی

قسمت۵۹ دورهمی

 با حضور امید حاجیلی و ادامه ی نمایش

 امشب ساعت۲۳

قسمت۵۸ دورهمی

قسمت۵۸ دورهمی با حضور علی انصاریان و آرش برهانی
 امشب ساعت۲۱