ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

..•°-:¦:-*.♥ ..•°-:

دو تا عکس زیبا به ترتیب:پشت صحنه ی مرد1000چهره _ پشت صحنه ی بمب خنده:)


عکس جدید؛به همراه علی اوجی

به همراه علی اوجی در همان محل همیشگی،کافه لینت

خدا رو شکر آقای مدیری حالشون خوبه و  اون خبر هم فقط شایعه بود

مهران مدیری در فاز دوم درحاشیه بازی نمیکند!+بستری شدن در بیمارستان:(

تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فشار کار زیاد،مهران مدیری را به بیمارستان کشاند خبری که در سایت ها و روزنامه های خبری منتشر شده.اما این خبر چقدر صحت دارد؟ 


گفته شده بود که این کارگردان به دلیل فشارهای کاری و ساخت فصل دوم «در حاشیه» کارش به بیمارستان کشیده و چند روزی با تجویز دکتر مجبور به استراحت شده است اما با پپگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از یک منبع آگاه و نزدیک به کارگردان این خبر تکذیب شد و او همچنان در حال ادامه تولید سریال خود است. 


خدا کنه واقعا شایعه باشه...خدایااااااااااا

می گن که چند روز پیش آقای مدیری به دلیل فشارکار زیاد بیمارستان بستری شده و به تجویز دکتر مجبور به استراحت شده. اما باز هم شایعه یا واقعیتش رو نمی دونم

مثل اینکه برای کم کردن این فشار کاری تصمیم گرفتن که این بار فعالیتشون رو محدود به پشت دوربین کنن و فقط کارگردانی کنن 

:(

دلیلی نیست که آقای مدیری نخوان تو سریال بازی کنن...پس شاید واقعا فشار زیادی روشون بوده که مجبور شدن بازی نکنن!

البته تا به حال ایشون در چند تا سکانس جلوی دوربین رفتن که قراره این صحنه ها هم از سریال حذف بشه.

اینجوری خیلی بد میشه ولی خوب سلامتی  آقای مدیری از همه چیز مهمتره

تو رو خدا براشون دعا کنید که در سلامت باشن و حالشون خوب باشه

///

جشن خانه سینما_شهریورماه 90

جشن حافظ_تیرماه90

...

شهریور 94 

عکس جدید:)

همین امشب ،سر صحنه ی درحاشیه؛با مهتاب چلاجور 

بازیگران "در حاشیه" در هواخوری!

مهران مدیری که به تازگی سری دوم «در حاشیه» را کلید زده، بخش های مربوط به هواخوری زندانیان را تصویربرداری می کند.

مدیری در سولهای که سری اول سریال را ساخت دکورهای جدید مانند زندان، هواخوری و کارگاه های آموزشی زندانیان را برپا کرده و تا به حال نیز قسمت های ابتدایی را با حضور سیامک انصاری،جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرا...رادش و نیما فلاح ضبط کرده است.

در فاز اول سریال در حاشیه، هومن صحرایی مامور می شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف ، بهروز عشقی ،کنگر زهتاب و سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می شود و...

داستان این سریال با دستگیری این افراد به اتمام  می رسد.

فاز دوم سریال در یک اردوگاه می گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه دارمی گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می شوند ...

بازیگران:سیامک انصاری،جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرا...رادش، نیما فلاح، رامین ناصر نصیر و علی اوجی.

بقیه بازیگران به ترتیب حروف الفبا:

حمید رضا آقا محمد،امیر حسین اقبال آذر ،پوریا ایرایی،محمد رضا بابازاده،چیا بابامیری، مجید بیاتی، عباس پرنیانی،هادی پیوند،امیر جنانی،امیر محمد حاجی زاده،حامد خان بابایی،مهدی دانایی مقدم،محسن دلیخون ،هومن رمضانی ،مهدی ساسانی،پیام سلیمانی،حمید سلیمانی،محمد رضا صدوقی پور ،مهدی صفری،مهدی عظیمی،سعید علی پور ،علی غلامی ،بهادر فاضل،حسین فاضلی ،مهبد قناعت پیشه ،امیر حسین قنواتی،مجتبئ قهرمان زاده ،محمد کار آزاد ،بابک کمانگیر ،محمد گل محمدی،  حسین لعل ،کیارش محسن سجادی ،مهدی مرادی ،سید صالح موسوی ،میر محمد موسوی ،محمد مولودی ،عباس نایی،علی نعیمی ،امیر نگارش ،سینا نور محمد ،علی ولیانی.

پخش «در حاشیه» مدیری از آذر ماه

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از پخش سریال «در حاشیه» مهران مدیری در آینده نزدیک از شبکه سه سیما خبر داد. 

 وی گفت: مهران مدیری و تیم تولید این سریال در حال حاضر مشغول ضبط و تصویربرداری بخشهای مختلف مجموعه خود هستند  تا کار برای پخش از شبکه سه سیما پخش شود. 
 
میرحسینی درباره پخش این سریال هم توضیح داد: با برنامه‌ریزی انجام شده سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری برای پخش در آذر ماه و در ایام ربیع‌‌الاول در نظر گرفته شده است. 
 در فاز دوم سریال قرار است در یک اردوگاه پزشکانی که در سری اول سریال به تخلفات در حوزه پزشکی مشغول بودند دوران محکومیتشان در زندان روایت شود که در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند... 

نکته قابل توجه این سریال این است که هنوز عوامل تولید با هنرمندان و بازیگران زن این سریال هیچ صحبتی نکردند و ظاهرا قسمت دوم «درحاشیه» مجموعه‌ای مردانه است. 

 
مهران مدیری، سیامک انصاری، جواد رضویان، محمدرضا هدایتی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، رامین ناصرنصیر و... از بازیگران سریال «در حاشیه» هستند. 

سیامک انصاری، رضویان و غفوریان جلوی دوربین «در حاشیه2» رفتند

 
فاز دوم مجموعه طنز "در حاشیه" به کارگردانی مهران مدیری و با بازی جواد رضویان، مهران غفوریان، سیامک انصاری، نیما فلاح و نصرالله رادش در بازداشتگاهی در بلوار ارتش در حال تصویربرداری است.

به گزارش بولتن نیوز، وفا ملک‌زاده مدیر روابط عمومی مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری درباره ادامه تصویربرداری مجموعه "در حاشیه 2" به هنرآنلاین، گفت: همچنان گروه در بازداشتگاهی در بلوار ارتش مشغول کار هستند و تاکنون بازیگران زیادی مقابل دوربین رفته‌اند. از سیامک انصاری و مهران غفوریان تا جواد رضویان و نصرالله رادش در کنار دیگر بازیگران حضور دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر بازیگران حرفه‌ای گروهی از بازیگران دیگری که حدود 45 نفر هم هستند، بازی‌های خود را آغاز کرده‌اند. البته بیشتر این بازیگران در زمینه تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته‌اند که بیشتر در نقش‌های زندان‌بان و زندانی دراین مجموعه دیده می‌شوند.

ملک زاده درباره ادامه فیلمبرداری و زمان پخش این مجموعه گفت: طی دو ماهی که ایام محرم و صفر را در پیش داریم، گروه فرصت دارند که همچنان به تصویربرداری قسمت‌های نوشته شده، برای ضبظ بپردازند. از طرفی هنوز زمان مشخصی برای زمان پخش آن مشخص نیست، اما پخش این مجموعه به زمستان و شاید هم به عید نوروز برسد.

در سری دوم مجموعه " درحاشیه" که سری اول آن با حواشی روبرو بود، پزشکانی که در سری اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را می‌گذرانند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.