ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

باز هم یک عکس قدیمی...

مهران مدیری و.........

نوروز 1377

هدایتی:نقشم در فصل دوم در حاشیه کمرنگ شده است

بازیگر سریال مهران مدیری:بازیگران هنوز تغییری در صداوسیما حس نکرده‌اند


فرهنگ > تلویزیون - ایسنا نوشت:
 

 

 این بازیگر گفت: با توجه به تغییر سیستم مدیریتی در صداوسیما برای ما بازیگران تا به امروز تغیرات قابل مشاهده‌ای وجود نداشته است. شاید تهیه‌کنندگان تغییرات را در سیاستگذاری‌های جدید حس کرده باشند ولی هنوز برای بازیگران قابل لمس نیست.

 این بازیگر ادامه داد: البته زمان می‌خواهد تا سیاستگذاری‌های جدید فراگیر شود و تاثیرش را برای مثال در بهبود سریال‌های طنز بگذارد. قطعا تلاش‌هایی شده و با گذر زمان مطمئنا در تمامی ابعاد صداوسیما قابل مشاهده خواهد بود ولی در حال حاضر ما چیزی مشاهده نکردیم.

  او در ادامه  درباره‌ی سریال «در حاشیه» گفت: این سریال ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و ساخت قسمت جدید آن در مرحله‌ی آماده‌سازی دکور قرار دارد.

 وی درباره‌ی نقش خود در سریال طنز مهران مدیری افزود: من با همان نقش قبلی در سریال در حاشیه حضور خواهم داشت ولی به دلایلی نقشم بسیار کمرنگ شده است.

 هدایتی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر سریال‌های طنز در صداوسیما مسیر مشخص خود را پیدا کنند، زیرا مردم نیازمند اینگونه سریال‌ها هستند و از آن استقبال می‌کنند. امیدوارم مسؤولان نیز به این موارد بیشتر توجه کنند.

 هنوز هم هیــــــــــــــــچ خــــــــــــبری نیست...!




با بیژن محرمی _ 77

مهران مدیری وبیژن محرمی

 هفده سال پیش...

پشت صحنه پل چوبی

پشت صحنه فیلم پــــل چـــــوبی



آغاز فیلمبرداری درحاشیه؛به زودی...

مثل اینکه دکورهای فصل دوم در حاشیه کامل ساخته شده و به زودی هم فیلمبرداری شروع میشه


---

*****


آسمون رویام...

آسمون رویام٬ امشب گرم از تب من

ماه آرزوهام٬ اومده تو شب من

عطر شمع بوسه٬ رو لبهای بسته ی من

یه نسیم نوازش

دل من، دل تو،دل ما ، دل همه آدما مگه چی می خواد؟

آروم اومدی٬ تو خوابم

آروم اومدی٬ مثل رقص یه پروانه با ناز سایه ی گل

بوی عشق٬ تو هوا پیچید

اشک تو رو٬ لب من بوسید

قلب منُ٬ همه جا همه جا همه جا برد

خوابی که عشق٬ تو چشای تو دید

آروم اومدی تو خوابم

آروم اومدی مثل رقص یه پروانه با ناز سایه ی گلآه از این سفر کوتاه

بازم من و تو و دوری و آه

می ترسن از٬ من و تو من و تو من و تو٬ آهتو قلب ما٬ نه هوس نه گناه 

ترانه همنفس؛مهران مدیری

عکــــس:)

پشت صحنه مرد دو هزار چهره


:-*.♥ ..•°-:¦:-*.♥

 یه عکس قشنــــــگ