ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

تقابل جالب حماسه‌ساز ملبورن با مهران مدیری

تقابل جالب حماسه‌ساز ملبورن با مهران مدیری

حماسه ساز ملبورن در برنامه دورهمی حضور پیدا می کند.


ورزش سه: برنامه تلویزیونی دور همی به کارگردانی مهران مدیری چند ماهی است توانسته مخاطبان زیادی به خود جذب کند. 

 

در این راستا تهیه کننده این برنامه از خداداد عزیزی دعوت کرده تا در آینده ای نزدیک در استودیو حضور پیدا کند. 

خداداد عزیزی در این باره به "ورزش سه" می گوید: از طریق برخی دوستان با من تماس گرفته شده است. 

 واقعیت این است که در مشهد کارهایی دارم که باید انجام دهم. با این حال هر زمان فرصت کنم به برنامه مهران مدیری می روم. 

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: من از طرفداران مهران مدیری هستم. برنامه های طنز او عالی است و مشکلات اجتماعی را خیلی خوب نشان می دهد. مجموعه شب های برره مدیری را دوست داشتم و دنبال می کردم. 

به نظر می رسد مناظره جالبی میان خداداد عزیزی و مهران مدیری در جریان این مسابقه شکل بگیرد.