ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

پای «دورهمی» به شورای نظارت بر صداوسیما کشیده شد/ دست مهران مدیری بیش از حد باز بود

پای «دورهمی» به شورای نظارت بر صداوسیما کشیده شد/ صداوسیما بیش از حد دست مهران مدیری را بازگذاشت

عضو شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اینکه برنامه «دورهمی» در این شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان کرد: سریال‌های نوروزی سطح پایین و ضعیفی داشت و تلویزیون در نوروز از برنامه‌های آرشیوی، بیش از حد استفاده کرد.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: شورای نظارت بر صداوسیما برنامه «دورهمی» مهران مدیری را که در ایام عید پخش شده بود، مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بجا توصیف کردن تذکر معاون سیما به این برنامه، افزود: به اعتقاد من کلیت این برنامه قابل نقد است و به نظر می آید به دلیل آنکه مهران مدیری هنرمند تلویزیونی برجسته ای است، مدیران به او بیش از حد میدان دادند که هر کاری دلش می خواهد انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه چند قسمت از برنامه «دورهمی» را دیده است، بیان کرد: آن آیتم که فردی را می آوردند که انگلیسی یا فرانسوی صحبت کند و نمی توانست، دقیقا چه پیامی داشت؟ آیا جز تحقیر و دست اندازی آدمها معنایی دیگری از آن برداشت می شد؟ یا موی مهمان برنامه را با ماشین ریش تراش زدن، چه معنا و چه نسبتی با فرهنگ ما دارد؟

سریال های ضعیف نوروزی/ استفاده زیاد از برنامه های آرشیوی

شجاعی کیاسری با بیان اینکه نمی شود با هر کار هجوی مردم را خنداند، ادامه داد: ابزار خنده، قلم نویسنده برنامه است که در دیالوگ کاراکترهای آن برنامه جلوه گر می شود؛ لذا اینکه چنین رفتار و برخوردهایی ابزار خنده شود، مناسب نیست.

وی درباره برنامه های نوروز توضیح داد: سریال های نوروزی سطح پایین و ضعیفی داشت ولی برنامه های تحویل سال مخصوصا شبکه 3 خوب بود.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما همچنین گفت: تلویزیون در نوروز از برنامه های آرشیوی، استفاده زیادی کرد و برنامه های تولیدی و نو نداشتند در حالیکه عید یعنی نو بودن و نو شدن و با تکرار رابطه ای ندارد./