ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

فصل دوم درحاشیه از یک ماه دیگر

آخرین خبر از درحاشیه مدیری/ میرحسینی از تازه ترین برنامه های شبکه سه در ماه های پایانی سال جاری گفت.

میرحسینی در ادامه گفتگو در خصوص سریال‌های شبکه سه گفت: تولید سریال‌های نمایشی در اختیار شبکه نیست و در اختیار مرکز نمایش سیماست و کارهای نمایشی از لحظه طرح تا تصویب، برآورد، پیش تولید و تولید حداقل یکسال طول می‌کشد. طبیعی است که ما تا پایان امسال بجز کار «در حاشیه» آقای مدیری، احتمال اینکه مجموعه نمایشی دیگری را مرکز نمایش بتواند تولید کند و در اختیار شبکه 3 بگذارد ، خیلی کم است. نوروز 95 منتظر آن هستیم که کارهای نمایشی که تصویب شده و در مرحله پیش‌تولید است را در اختیار ما بگذارند و برنامه‌هایی که برای جبران این خلأ داریم استفاده از مجموعه‌های خارجی است؛ اما به شرط تأمین هزینه‌های خرید برای آماده‌سازی و ترجمه کارها.

میرحسینی ادامه داد: متأسفانه به دلیل اینکه حوزه نمایش در اختیار ما نبوده است، منتظر آن هستیم که سریال‌ها آماده شود و در اختیار ما قرار بگیرند و بینندگان شبکه سه هم بر ما خرده نگیرند؛ چرا که بر عهده ما نیست و از طرفی تولید یک کار هم زمانبر است و با توجه به شرایط اقتصادی به تأخیر افتاده است.

وی در خصوص سریال «در حاشیه» اظهار داشت: حدود 15 قسمت از سریال «در حاشیه» تصویربرداری شده است؛ اما از نظر موسیقی و تدوین زمان خاصی را می‌طلبد و حدود یک ماه دیگر طبق برنامه‌ای که به ما گفته شده، آماده خواهد شد و ما در این فاصله یک ماهه دنبال پخش یک سریال کره‌ای هستیم که حدود 20 یا 30 قسمت آماده کنیم و در جدول پخش قرار دهیم تا سریال «در حاشیه» آماده شود.

میرحسینی در خصوص آخرین خبرها از سریال «سرزمین کهن» عنوان کرد: همانطور که گفتم کلیه مجموعه‌های نمایشی بر عهده مرکز نمایش سیما است؛ اما آخرین اطلاعات ما از مجموعه «سرزمین کهن» این است که اشکالاتی که داشته در حال بررسی است و فکر می‌کنم این سریال هم جزو مجموعه‌های سال 95 خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص ویژه‌برنامه شب یلدا عنوان کرد: برای شب یلدا برنامه‌ای سه ساعته است که قبل از خبر 22 طراحی کرده‌ایم و با توجه به اینکه شب یلدا (دوشنبه) همزمان با برنامه 90 است، برنامه 90 ویژه‌ای هم خواهیم داشت.



پ.ن:  من فقط قسمتی که درباره ی در حاشیه است رو گذاشتم