ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

امیدوارم"درحاشیه" حاشیه نداشته باشد

پروین قائم‌مقامی بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال «درحاشیه» گفت: در سری دوم «درحاشیه» مانند سری اول نقش مادر را بازی می‌کنم و به دلیل اینکه پسرم در زندان افتاده است، به ملاقات او می‌روم. در مدت سه ماهی که در زندان هستند، خانواده‌ها 5 و 6 بار به ملاقات زندانیان می‌آیند.

وی افزود: سری اول «در حاشیه» خیلی زیبا و بانمک بود و مهران مدیری زحمت زیادی در سری اول کشید تا خنده به لب مردم بیاید. به نظرم خنداندن مردم غذای روح است؛ همه ملزم هستیم تا شرایط را فراهم کنیم تا این اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: بیشتر فضای سریال مردانه است، فقط در روزهای ملاقات خانواده‌ زندانی‌ها به دیدار آن‌ها می‌آیند.

بازیگر سریال‌ «ساختمان پزشکان» اظهار داشت: پیش‌بینی شده سریال مانند سری اول 30 قسمت باشد؛ اما اگر تغییراتی صورت بگیرد اطلاعی ندارم. همچنین تصویربرداری را از مهرماه شروع کردند و آقای مدیری با وسواسی که دارند کار را پیش می‌برند.

وی در خصوص اینکه در زندان حاشیه ندارند، گفت: نه دیگر اینجا ما حاشیه نداریم و کسی به ما گیر نمی‌دهد و در زندان به ملاقات زندانی خودمان می‌آییم. امیدوارم مسئله و مشکلی نداشته باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم خداوند به همه کمک کند و هیچ کس مسئله و مشکلی نداشته باشد و همه با تن سالم و دل شاد زندگی کنند.