ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

سیامک انصاری، رضویان و غفوریان جلوی دوربین «در حاشیه2» رفتند

 
فاز دوم مجموعه طنز "در حاشیه" به کارگردانی مهران مدیری و با بازی جواد رضویان، مهران غفوریان، سیامک انصاری، نیما فلاح و نصرالله رادش در بازداشتگاهی در بلوار ارتش در حال تصویربرداری است.

به گزارش بولتن نیوز، وفا ملک‌زاده مدیر روابط عمومی مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری درباره ادامه تصویربرداری مجموعه "در حاشیه 2" به هنرآنلاین، گفت: همچنان گروه در بازداشتگاهی در بلوار ارتش مشغول کار هستند و تاکنون بازیگران زیادی مقابل دوربین رفته‌اند. از سیامک انصاری و مهران غفوریان تا جواد رضویان و نصرالله رادش در کنار دیگر بازیگران حضور دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: علاوه بر بازیگران حرفه‌ای گروهی از بازیگران دیگری که حدود 45 نفر هم هستند، بازی‌های خود را آغاز کرده‌اند. البته بیشتر این بازیگران در زمینه تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته‌اند که بیشتر در نقش‌های زندان‌بان و زندانی دراین مجموعه دیده می‌شوند.

ملک زاده درباره ادامه فیلمبرداری و زمان پخش این مجموعه گفت: طی دو ماهی که ایام محرم و صفر را در پیش داریم، گروه فرصت دارند که همچنان به تصویربرداری قسمت‌های نوشته شده، برای ضبظ بپردازند. از طرفی هنوز زمان مشخصی برای زمان پخش آن مشخص نیست، اما پخش این مجموعه به زمستان و شاید هم به عید نوروز برسد.

در سری دوم مجموعه " درحاشیه" که سری اول آن با حواشی روبرو بود، پزشکانی که در سری اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را می‌گذرانند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.