ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

آرش نوذری در فصل دوم درحاشیه حضور ندارد:(

آرش نوذری بازیگر نقش نوشین عادل در مجموعه «در حاشیه» از عدم نقش‌آفرینی خود در این مجموعه گفت.
آرش نوذری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تجربه بازیگری خود در مجموعه طنز «‌در حاشیه» اظهار داشت: «در حاشیه» سومین تجربه همکاری من با مهران مدیری بود، پیش از این در «قهوه تلخ» و «شوخی کردم» نیز حضور داشتم. مهران مدیری طنز را خیلی خوب می‌شناسد و یکی از محاسن او این است که کار را به درستی مدیریت می‌کند.
«در حاشیه» مجموعه طنز خوبی بود که فصل دوم آن نیز در حال ساخت است اما من در این فصل حضور ندارم و ان‌شاء‌الله در فصل سوم نقش‌آفرینی خواهم کرد.
وی در مورد موفقیت بازیگران جوان در حال حاضر عنوان کرد: بسیاری از بازیگران جوان ما موفق هستند و پله‌های خوبی را در این مسیر بالا آمده‌اند و رشد داشته‌اند جوانان بازیگر ما باید برای دیدن ما حصل حضورشان در این حیطه صبر کنند و پله پله به نتیجه حضور خود در بازیگری پی‌ببرند چون زمان همه چیز را مشخص می‌کند.
بازیگر مجموعه طنز «در حاشیه» در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته برمی‌گشت باز هم بازیگری را انتخاب می‌کرد، گفت: من از همان ابتدا به بازیگری علاقه‌مند بودم، به دانشگاه رفتم و در همین رشته تحصیل کردم، از اینکه عمرم را برای کار مورد علاقه‌ام گذاشتم پشیمان نیستم، هر چند که امروز در دنیای بازیگری عوامل غیرحرفه‌ای بسیار حضور پیدا می‌کنند و رابطه جای ضابطه را گرفته است.
وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری مطرح کرد: علاقه‌مندان این عرصه باید نمایش، تئاتر و هنر بازیگری را خوب بشناسند و در آموزشگاه‌های معتبر آموزش ببینند، تجربه کسب کنند و پله پله برای ورود و حضور در بازیگری تلاش کنند. باید در هر کاری از راهش وارد شد و اصولی آن کار را انجام داد. نباید به بازیگری نگاه کاذب شهرت یا ثروت را داشت.