ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

سحر زکریا : هنوز حضورم در "درحاشیه" مشخص نیست


آپلود عکس

سحرزکریا بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون  با اشاره به حضورش در سری جدید"درحاشیه"گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و کسی با من مبنی بر حضورم در سری جدید "درحاشیه"سخنی نگفته است. 


وی افزود: تا با من قراردادی بسته نشود و فیلمنامه در دستم نباشد من نمی‌توانم بگویم که خانم‌ها و یا خود من در این سریال بازی می‌کنیم یا اینکه دیگر حضور نخواهیم داشت. 
 
وی درباره حضورش در فیلم سینمایی "عشق سال‌های کوچ"اظهارداشت: بازی من در این فیلم سینمایی تیرماه به پایان رسید و در حال حاضر در هیچ پروژه‌ای بازی نمی‌کنم. 
 
زکریا با اشاره به نقش خود و برخی از عوامل این پروژه تصریح کرد: "عشق سال های کوچ" به تهیه‌کنندگی "عبدالمحمد نجیبی"طبق برنامه ریزی در شیراز جلوی دوربین کامیار فاروقی رفت و محمود سماک باشی نیز صدابرداری این کار را بر عهده دارد. 
وی ادامه داد: در نقش یک لیدر تور بازی می‌کنم و به عقیده من نقشم در"عشق سال های کوچ" می‌تواند جزء یکی از متفاوت ترین کارهایم شود و من همه تلاشم را برای درخشش این کاراکتر کرده ام.. 
این بازیگر درباره حضورش در تئاتر تصریح کرد: تئاتری نبوده که من را جذب کند و اینکه حس کنم که آن اثر چیزی برای یاد گرفتن دارد. بنا بر این در حوزه تئاتر هنوز کاری را قبول نکرده‌ام.