ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

ای شب از ...


ای شب از رویای تو رنگین شده
سینه از عطر توام سنگین شده
ای به روی چشم من گسترده خویش
شادیم بخشیده از اندوه بیش

ای تپش های تن سوزان من
آتشی در سایه ی مژگان من
ای ز گندمزارها سرشارتر
ای ز زرین شاخه ها پربارتر

چون ستاره،با دو بال زرفشان
آمده از دور دست آسمان
در جهانی این چنین سرد و سیاه
با قدمهایت قدم هایم به راه

عشق چون در سینه ام بیدار شد
از طلب پا تا سرم ایثار شد
این دگر من نیستم،من نیستم
حیف از آن عمری که با من زیستم

این فضای خالی و پروازها؟
این شب خاموش و این آوازها؟
ای مرا با شور شعر آمیخته
این همه آتش به شعرم ریخته

آپلود عکس

این شعر زیبا که از فروغ فرخزاد هست رو آقای مدیری توی کنسرت خوندن...کسی این کنسرت رو رفته؟