ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡
ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

ஜ مهران مدیرے و دیگر هیچ ஜ

♡مـــهران مـــدیـــری♡

اسکندری: مهران مدیری بعد از ضبط کارهایش به ما کمک می‌کند

رئیس فدراسیون بولینگ وبیلیارد در خصوص اینکه تک ستاره‌ها امروز در این رشته وجود دارند،گفت: حسین وفایی بعد از سال‌ها مدال آوری در عرصه کشور آسیا و جهان پا به دنیای حرفه‌ای ها گذاشته امروز بچه‌های ما در جهان مطرح هستند. و ایران در رنکینگ جهانی در رتبه اول قرار دارد. حسین الگوی اول بچه‌ها است و به زودی شاهد حضور دیگر ملی‌پوشان در تور حرفه‌ای هستیم. با حضور شهلا در رأس تیم ملی نیازی به مربی خارجی نداریم و ما در بخش داوران و مربی پتانسیل‌های زیادی را در کشور داریم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما عدم همکاری وزارت ورزش وقت بود و پروانه تأسیس باشگاه‌ها صادر نمی‌شد اما امروز این مشکل حل شده و پروانه کسب به راحتی برای باشگاه‌ها صادر می‌شود. در تلاشیم تا این رشته خود را نشان دهد.

اسکندری گفت: ما پتانسیل زیادی در بین ستاره ها و هنرمندان داریم و در تلاشیم تا جام ستارگان را برگزار کنیم، البته جمع کردن هنرمندان کار سختی است و امیدواریم در آینده این مسابقات برگزار شود. از مهران مدیری دعوت کردیم که به ما کمک کند و وی نیز استقبال کرد اما مدام درگیر ضبط است و اعلام کرد که پس از پایان کارش به ما کمک خواهد کرد. علی دایی و علیرضا عصار نیز از چهره‌های هنری ورزشی هستند که در این رشته مطرح هستند.